KAPEL VS PLAY STATION

vs

Salam to all my friends-in-law. Hari ini aku nk tulis kapel vs play station. Remaja mna yg x tahu pasal kapel kan tanyer la bdk dari bahagian dunia mna pun tahu psl kapel kan..walaupun sebenarnyer aku x nk tulis 1 pasal kapel dlm blog aku tp kali ini terpakse sbb ada membe aku yg berkapel yg meminjam duit aku utk menyelamatkan hubungan kapel die dr musnah tp x tahu bayar................


masa nk pinjam bkn men manis lg mulut ko memujuk aku tp dah sampe tempoh x nk bayar blk dah la duit tu aku nk beli beli play station 2 kaler pink...panas tul ati aku......kpd remaja di luar sana yg berkapel tu aku nk tanyer sonok ke berkapel kew.....aku tanyer sbb aku x penah berkapel dan sewaktu dgnnye.....bg aku org yg berkapel ni bodoh sbb apew kapel ni ampir dgn berzina dan x de mase depan........deme x pikir kew kalo deme berkapel apew kesudahannya diakhir dgn perkahwinan atau pun sebaliknyer.....kalo aku le kalo berkapel mesti time tu aku dah ada umah lps tu kete lps tu ada duit skit dlm tabung aji baru la ada msa hadapan ni berkapel duit makbapak apew ko ingat makbapak kome koje cari duit suwuh berkapel kew........aku penah bertanyer kwn aku apew bestnyer kapel tp diew kata x tahu apew bestnyer kalo deme tanyer apew best nyer Play Station ataupun xbox 360 atau pun bermen game pc nikmat die best aku x tahu nk tulis mcm mna bestnyer bermen Play Station ataupun xbox 360 atau pun bermen game pc

byk kes2 kapel zmn skrg ni diakhiri dgn perpisahan ataupun lebih teruk seks luar nikah.....aku ada 1 kawan yg agak alim tp akhirnya berkapel kununnyer bertujuan nk berdakwah pd si gadis dan akhirnye die terlanjur...aku x sanke org alim mcm die pun blh hanyut tp ayat die gitau aku tu mmg x boleh die katew berkapel dan seks ni mmg nikmat tp aku cakap die balik "dude nikmat berkapel dan seks ni sekejap ko korban ape selama ni ko buat ko semayang,ko ngaji,ko berdoa ko korban nikmat syurga dgn 1 tempoh masa yg pendek ko x rasa rugi kew" see kebodohan yg terjadi byk lagi bdk laki yg teruk ko x nk berdakwah tp dgn pompuan ko nk berdakwah pulak........aku nasihatkan kalo nk elak berkapel buat2 la diri tu sibuk........mcm aku sibukkan diri aku men game dan tolong mak aku menyemak buku anak murid sek diew........

kesimpulannyer berkapel tu bodoh+haram tapi play station x haram dan x bodoh
lg satu kalo sape dah men killerzone tuk ps3 punyer lg 1 aku dgr 1 april ni banyak malware yg nk serang pc org so update la anti-virus ke dan update latest patch tuk window sebelum aku lupe sAPE menang kalo kapel vs PLAY STATION jawapannyer
PLAY STATION la menang sbb ape cube kome lihat video ni dan kome ikut cara pak arab ni maka bahgia idup bersama play station








2 comments:

Not me anymore said...

haha..stylo la video..
aku sokong!
maen game menang..
sbb klu kapel ajk tumbuk msti kn marah..haha

Sumaiyah said...

salam. nak ckp, best la main game pacman! haha
dan kapel vs maen game mmg men game menang. aku xde ps kt umah so xtahu la, cume ada local2 pnye game je.
moga kita sume terhindar dari fitnah akhir zaman.. aku mmg setuju kalo bzkan diri antara cara untuk elak wat benda2 maksiat tu.. doakan la ummat ni diberi hidayah, termasuk hg dan aku jua.. peace!

Post a Comment